Lista

Vilka är ditt favoritpar skor? Det är nog mina svarta espadrillos för 50 spänn (8sommarskor)

Vad gör du? Fyller i denna listan och pratar med Carro

När drack du sprit senast? Glögg på 1:a advent

Har du lugg? Ja, men den hå¨ller på att växa ut nu.

Fest eller slacking? Slacking

Gillar du sport? Neeeeeeej, jo att titta på hockey

Vill du ha barn? Absolut

Vilka språk kan du? Svenska, engelska, lite lite tyska. Kunde även teckenspråk flytande en gång i tiden, men lite sitter nog kvar

Borde man röka på pubar? Nope, det var det bästa dem kunde förbjuda tycker jag

Är du stolt över ditt liv?
Ja det är jag

Vilken låt lyssnade du på senast? Bleeding love med Leona Lewis tror jag

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? New York, alltid

Har du ngt djur? Nej

Har du ngr trummor?
Nej, men vill ha bongotrummor

Tittar du mkt på tv? Nja, mest på helgerna då

Har du varit med i lokaltidningen? A när jag var liten och red på en häst på pappas jobb.

Vad kostar det du har på dig? 200 spänn.

Vilken färg har dina väggar? Beige

Vad gör du när du inte kan sova? Blir irreterad och går upp

Har du duschat idag? Inte än

Vad gör du om ett år? jaa du. förhoppningsvishar jag ett annat jobb på G

Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Jag brukar läsa dem ja. Ibland stämmer dem och ibland inte

Brukar du svära mkt? Som fan ;)

Bästa fikat? Chai te och någon godbit

Det dyraste du äger? Bilen äger jag ju inte. Så då är det nog TV:n för 12000 spänn.

Favoritpålägg? Ost, eller leverpastej och saltgurka

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Sittr i morgonrock och den är röd

Vad lyssnar du på just nu? Det är alldeles tyst här hemma. Hör bara tangenterna klappra-

Vad åt du senast? Frukost. Risgrynsgröt, mitt hembakta vörtbröd och ett glas juice

Hårfärg? Blond

Favoritmånad? Juli=semester

Favoritdag? fredag

Choklad eller vanilj? beror på vad. Men vanilj tror jag

Vad har du för färg på tandborsten? Rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0