Lördag 8/12

Igår var det ju Idol final! Som ni alla vet så vann ju Marie! Dock så tyckte jag att Amanda gjorde vinnarlåten bättre. Den var mer personlig och inte så massproduktiv som Maries gjorde. Men, Maries röst knäcker ju totalt så.. Grattis till henne!
Jag och Carro var hos sara och kollade på finalen. Käkade tex mex gratäng med Tortilla chips och sallad. Mmmmmm gott. Tack köksmästare Sara!

Sov hos mamma och pappa inatt eftersom jag och mamma skulle på julmarknad idag och jag ändå var uppe i dem krokarna igår.
Idag var vi på julmarknad på Kungstorget, gustav Adolfs torg och i kronhusbodarna. Hade en jättemysig dag tillsamman!
Tack mamma!

Lite shopping blidde det ju oxå. Både igår och idag!

     

Nya gardiner till köket! Jag kunde bara inte motstå dem. Rea dessutom!
Min grymt snygga och varma mössa! Nu är det bara att vänta på kylan då. hehe

Chrille är inte hemma och jag saknar han som fan. Sova ensam inatt som jag inte gillar. Känner mig ensam och känslig. =(

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja - jag håller med. Han menar nog väl ;)

2007-12-08 @ 20:36:02
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0