Orka!

Goodmorning!
Sovit gött? Det har jag. Ganska i alla fall. Nyss slängt i mig lite frukost. En tallrik med äpple och apelsin och russin, också lite filmjölk på det. Smask och nyttigt! (tur att man fick i sig något nyttigt denna helgen haha)
Igår var Sara här. Vi var ute i Sisjön. Var bara tvungen att visa henne den mysiga inredningsaffären som jag hittade häromdagen. Hon föll också pladask! Sen strosade vi runt där och hade det soft. Hittade en jättesöt gran som vi nog skulle kunna ha här hemma. Funderar på att köpa även fast vi sa att vi inte skulle ha någon gran i år. Fast denna får nog plats i alla fall.
Köpte inget särskilt direkt. 2 julstjärnor till köket och en amaryllis på blomsterlandet bara.

Fan jag har ingen ork till någonting längre. Idag sa jag och Chrille att vi skulle gått på julmarknad i haga, men jag orkar inte! Känner inte för det. Har även sagt att jag skall träna i typ två veckor nu. Men jag orkar inte det heller. Skärpning nu Unga fröken Mars! Vägrar bli en fet uppstoppad gris under jul! Vägrar bli det punkt!

Har bestämt mig för att köpa en ny kamera för min sparpengar. Har ju lagt undan det som jag tjänat i blomsteraffären plus lite till. Det blir en sån här:


Precis vad jag drömt om så länge! En digital systemkamera!
Den kostar en del men det är det värt!
Batteriet i den kameran jag har nu suger verkligen!

Skall jobba tre dagar nästa vecka i blomsteraffären! Det blir tufft men roligt!
Ha det bra allihopa.
Nu skall jag försöka ORKA duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0