Party

Igår var det party hemma hos Sara. Käkade god mat och hade trevligt! Jag åkte dit tidigare på dagen och hjälpte henne med maten. men jag måste erkänna att hon impade på mig i köket. =) Det blev en ost och broccoli paj, en med kyckling och en paj med köttfärs. Marängswiss till efterätt. Det slår aldrig fel!
Jättekul kväll!


Sov ju över hos sara eftersom jag drack. Kom hem idag vid ett tiden. In i duschen och sen gick jag och handlade lite. Ekade i vårt kylskåp.
Vi käkade middag lite senare på eftermiddagen, fläskfilé med klyftpotatis och bearneisås och kokta grönsaker. Gott om fan!
Nu har vi fått tecken från hyresväärden att vi kan hämta ut det vi behöver från engelska tapetmagasinet! Jippi!
Skall göra det nu i veckan så att det blir klart här hemma. Helst innan jul! 2000 spänn fick vi. Undra hur långt det räcker.
Har egentligen inget roligt att skriva här. Fördriver tiden till Chrille kommer hem bara.

So long fuckers!

Kommentarer
Postat av: Sara

yes gööttt=) ja imponerade på dig i köket, fan va stolt ja e nu=) d händer inte ofta, tack för allt=) puss

2007-12-02 @ 22:11:48
URL: http://sajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0