Roligast och klumpigast

I tisdags var jag och Chrille ute och kollade på dator. Allt blev väldigt stressigt och jag var extremt trött när vi kom hem.
Så Chrille skulle fixa maten och jag la mig och skulle vila 20 minuter innan vi skulle dra till jobbet.
trodde jag ja...
makaroner och köttbullar blev det till middag.
Men.. när Mr Clumsy skulle koka makaroner så tappar han ut ca ett kilo på golvet i stället för att pricka kastrullen.
rassel rassel.
Fram med dammsugaren.. rassel rassel rassel.

Tror ni jag somnade?
Icke.
Men han är för härlig min darling!

I torsdags fick jag även en coca-cola hälld över hela knät. Gissa vem =P
hahahaha
du e för härlig baby! Love you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0