Söndag

Näst sista dagen på året och solen skiner! Fantastiskt!
Var ett tag sen jag blogga nu. Har inte gjort så jävla mycket faktiskt. vart hemma och tatt det lugnt mest. Målade färdigt köket häromdagen! Nu är det 3 månaders projektet äntligen färdigt. Bara att ta bort maskeringstejpen. Den är väl borta i mars nån gång antagligen! =)
Vaknade av att min käresta satt och sov i soffan och lät som en flodhäst. HAHAHA.

Igår var vi och handlade mat till nyår. Jag lämnade n min DVD eftersom klockan på den lever sitt eget liv. Garantin har gått ut men jag hoppas inte att dem kommer och säger till mig att jag skall betala det. Hur troligt är det att det är jag som sabbat den digitala klockan liksom? Hackat mig in i displayen och fifflat lite.
Felet är i alla fall att först går klockan en timma efter, sen går klockan rätt, sen går klockan 20 minuter före, sen går klockan rätt och så håller den på så....
Skulle även lämna tillbaka vår lap top men det lutar nog åt att vi behåller den i alla fall.
Öppet köp gäller i 7 dagar i obruten förpackning. Hur fan skall jag veta om datorn är dålig om jag inte får prova den?! nej, prova den får du göra i butiken sa försäljaren! KUKHUVUD! Så om vi skulle lämna tillbaka den så skulle vi minst förlora 20%. Vilket innebär minst 2000 spänn.
Känns inte riktigt värt det faktiskt!

Nu skall jag hoppa in i duschen, göra frukost och sen väcka Chrille!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0