torsdag.. eller?

Man blir lite förvirrad vilken veckodag det är så här runt jul och nyår. Alla smälter ihop för mig till en hel härlig lååång dag! Nu börjar det dock närma sig nyår och dags att ta nya tag!
Idag har jag vart med kusinen på bio. Gick på stan en sväng också. Köpte en parfym som jag älskar från Body Shop. White musk. Den luktar så jäkla gott! Blev även ett badskum. Extremt dyrt badskum men den doften gick inte att motstå!
Jag bjöd även på käk på O´learys! Filmen vi såg var inget vidare faktiskt men vi hade en jättetrevlig dag!

Tittar just nu på American Idol. Har redan sett dessa avsnitt. Det är den säsongen då Taylor Hicks vann. men det finns ju inget annat att titta på. Sex and the city börjar kl 23 på trean. Då sitter jag bänkad.
Har visserligen sett alla avsnitt men den serien går alltid hem!

Är så jävla förkyld! Huvudet värker och näsan rinner och är täppt om vartannat.  SUGER!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha världens underligaste film, typ utan handling!! Tack för den goda maten och en toppen dag!
Kram Lilla Kusinen

2007-12-27 @ 22:46:35
Postat av: anna

tack själv vännen! Mycket trevligt! synd att det blir med så långa mellanrum. för kul har vi ju alltid när vi ses! =) Puss Kram

2007-12-27 @ 22:49:02
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: anna

Luktar du gott förresten? ;)

2007-12-27 @ 22:49:30
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Lisa!

Jätte gott!!!

2007-12-29 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0