...

Var ett tag sen jag skrev nu. Dags att uppdatera kanske.
Jag och Chrille kom hem från Stockholm igår. Har haft det helt underbart! Kom upp i tisdags. Då gjorde vi inte så mycket. Efter 5 timmar på ett tåg är man inte direkt full av energi. Sov middag en stund och sedan gick vi ut och käkade.

      På onsdagen var vi och tittade på vaktparaden på slottet. Boring... Sen promenixa vi på stan och shoppade lite, middag på restaurang förstås. Vår favorit. Bara att bli serverad och slippa diska. Det är det bästa jag vet nästan.


        


Torsdagen kom och vi hade bestämt träff med Mamma och Faster som också befann sig i Stockholm, fast för att se på Roddan =) Vi var och åt på ett jättemysigt och grymt gott ställe. Swedish Italian Cuisine tror jag att det hette. Ligger på Drottninggatan. Rekomenderas verkligen! Sen hittade jag och Chrille en reggaeklubb på Söder som vi givetvis var tvugna att utforska! Kul kul.


     

I fredags tog vi en grymt lång promenad bort till Långholmen och sen runt hela Riddarfjärden och in till stan för att sedan gå (det var mitt önskemål) till en amerikansk restaurangkedja som heter Fridays. Ligger i Kungsträdgården. Gå dit om ni är i Stockholm. Där höll jag även på att ge killen i baren 400 spänn i dricks. haha jag trodde jag gav en en hundring men det var en femhundring och jag ba "Det är bra så" Haha. Kom på mig själv som tur va.


        


Den sista bilden här är till min kära faster!

På lördagen var det ju hemgång så då höll vi oss uppe på Söder bara. Gottade oss i det underbart fina vädret. Det är ju annat än vad man kan säga om Göteborg idag. Fy f*n vilket pissväder. Vart e sommaren som dem påstod skulle slå värmerekord? Långt ner i europa antagligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0