Fredag..

Har nu äntligen fått tag på utemöbler. En kompis som skulle sälja så vi fick ett träbord med fyra stolar för bara 300 pix. Hur bra som helst. Ville verkligen inte ha plastmöbler. Det är så fult och tråkigt.



Skall fixa ordning med lite blomster där ute också. Så blir det fulländat sen. =)

Igår var jag på IKEA med Sara. Letade febrilt efter en klädstång till garderoben. Men deras mått stämde inte alls överrens med dem måtten jag skulle ha. Sara hängde så snällt på.
Så till sist gick vi till Bauhaus där jag köpte fästen och ett hmmm... sopkvastskaft. Haha. Åkte hem till brorsan och sågade till det i rätt längd. Trodde jag, men när jag kom hem och skulle göra ordning så var det för långt. Fick fila ner den (eftersom vi inte äger en såg) Bröt en nagel till på köpet. Men efter en svettig match mellan mig och sopskaftet så blev det mycket bra. Är väldigt nöjd! Bara en garderob till att fixa så kommer det nästan att eka i garderoberna (eftersom det blir så glest mellan kläderna då!)
Tur att man är så påhittig!

Åh äntligen har jag beställt mitt favvovin på systemet. När jag skulle göra det senast så sa han ju att det hade utgått (ja det var nära till tårar då) men nu försökte jag igen på ett annat systembolag och det visade sig att han gången innan försökt beställa fel artikel! Jag var en lycklig själ när jag fick igenom min beställning och nu är det bara att vänta en vecka ungefär sen kommer det som ett berv på posten (nästan, måste ju hämta det dock)

Ikväll skall vi gå och titta på "Simpsons the Movie". Imon är det party!!
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är duktig Du måste vara väldigt lik din Mamma ha ha. Tyvärr hitta vi inte vinet i Danmark så det var ju tur att du kunde best det. Kramis

2007-07-27 @ 21:29:18
Postat av: Madeleine

Jättefina möbler...Nej plast är jätte fult tycker jag också...

2007-08-02 @ 20:00:04
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0