Fredagen den 13:e

.. och ingen otur har man haft so far. Bakade bullar och dem blev lyckade. Tänkte ge mig på att baka kokosrutor också. Måste ha nåt att bjuda på när mor och far kommer och hälsar på imorgon. Och imorgon skall vi till möbelgrossen och handla ett skrivbord till datan. just nu står den i köket och det STÖR mig verkligen. Fult som stryk att ha den där.

Christian åkte iväg till Gråbo för att fixa med bilen. Skönt att vara ensam faktiskt. Trots att jag inte är någon ensamvarg direkt. Lite tid för sig själv har ju ingen dött av.

Igår var jag på allum med Sara och hennes syster. Hittade ett par byxor, såna jag ville ha =). Plus att jag fick köpt nya skor! Min favoritskor som jag var tvungen att slänga för några veckor sen för dem var så j***a sletna. Å nu har jag nya. 50 pix kosta dem bara på rea! Tänkte köpa upp hela lagret. Men nu får man hålla i pengarna så man kan ha lite roligt i sthlm också. Väntar på mina skattepengar. Undrar när dem kommer. Ullared då kanske?

Nu skall jag gå och hämta ett paket som kommit. Från Ellos! Jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0