funderar...

...på om man kanske skulle ta och plugga till fotograf? Jag kom ju inte in på Handelsakademin och det programmet jag sökte. Men är det värt att ta studielån för att plugga till fotograf när det är dekoratör som jag helst av allt vill bli? Jag är förvirrad...

Köpte en jättefin klänning igår på indiska. I like it a lot. Det blir nog att ha den på brorsans tjejs fest på lördag.

Undra om Sara kommer hem idag kanske? Eller om man skall åka ner till Carro?
Solen skiner ju (otroligt) borde hålla sig utomhus idag faktiskt. Jag blir fan sne och bitter på denna j***a skitsommaren! Man skulle bokat en resa och dratt nånstans. Lätt attt vara efterklok! Det får bli något till vintern istället.
När det är grått, blött, kallt och slaskigt här så vill jag ligga på en strand, bland palmer, i solen och dricka drinkar... Det är livet det. Måste komma iväg...

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan va bra att garderoben blev fixad då=) hoppas ja inte glömt nåt i packningen nu *suck*

2007-07-26 @ 20:48:21
URL: http://sajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0