Godmorgon

Nyvaken och trött som ***. Kan bero på att man drömt om jobbet hela natten, att jag jobbat dubbla skift och sedan inte sov något efter det i drömmen. Skall kräva övertid när jag kommer till jobbet.
Så två dagar kvar till den efterlängtade semestern. Att bara gå och invänta tiden så här är ren tortyr faktiskt. Och folk säger "men det är ju bara 2 dagar kvar" och? Gör det saken roligare eller? Nej, knappast.

Gissa om jag blev chockad idag när jag vaknade och såg att solen sken? Kunde till och med skymta lite blå himmel. Fantastiskt!
Hade tänkt att ta en morgon promenad men orkar man? Måste vakna lite till i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas solen kommer tillhelgen såhittar vi på nåt najs=) då har ju du semester me=) wihooo

2007-07-11 @ 00:22:11
URL: http://sajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0