Måndag

Inne på andra veckan på semestern redan. Och ingen sol och värme i sikte direkt. Bara regn regn och ännu mera regn. Vi hade tur som drog till Stockholm då kanske.

Vaknade tidigt idag, halv 10 (det är tidigt för mig) Var ensam inatt för Chrille stannade kvar i Gråbo. Var lite ensamt när man vaknade!
Undra vad man skall ta och hitta på idag då? Jag vill måla köket och hallen men nu har jag inga pengar att köpa färg för. Får la dra ett svep med dammsugarn och plocka ordning lite. Fixa våra garderober kanske så att vi får plats med våra kläder.. eller rättare saft, så att jag får plats med mina kläder.
Har ni hört nåt så konstigt som att städskåpet är i sovrummet? Det tycker jag är helt vrickat. Skall ta bort alla grejer i den och hänga in en stång istället. Bättre med en garderob än ett städskåp. Tycker iaf jag....

Kommentarer
Postat av: jullan

hello darling!!!
nu har jag skaffat mej en mobil, fick låna en av sandra tills jag har råd me en egen.
mitt nr 0768297160
har förlorat alla mina nummer på köpet!
behöver din adress tänkte få iväg lite inbjudningar till min alldeles egna festival:)
puss o kram jull

2007-07-23 @ 14:43:15
URL: http://jullbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0