Ny bloggare!

Ok, så har man då fallit för grupptrycket och skaffat sig en blogg. Som jag sa till min kille nyss, kanske finns det nån som intresserar sig av att läsa om mitt liv. Jag sa han då. Tjohoo. I have a fan allready. =)

Lite om mig:
Anna heter jag, är 24 år (going on 25 men det behöver vi inte tala högt om) Bor med min käresta i Göteborg. Nyinflyttade i en lägenhet med, som vi tycker, mycket hög mysfaktor i det härligaste stället i GBG, Sandarna. Kan inte bo bättre.Nära till allt!
Jobbar och gör annat tråkigt som man måste. Försöker klämma in lite kul saker också. Tycker mycket om musik och jag älskar inredning. Har fätt för mig att börja i afrikansk dans. det hade vart ball att testa på. Måste bara hitta nåt som passar med tider med tanke på att jag jobbar kväll. Alla roliga saker man vill göra går ju endast att göra på kvällarna (nästan alla fall)
Har även ett stort intresse av fotografering. Kan inte så mycket. Än så länge är det mest en hobby men jag har en snäl arbetskamrat som skall lära mig en del. Det skall bli kul.

Då var det söndag och vart tog den här helgen vägen? Den regnade bort i princip.
I fredags var det reggae festival på Nya Älvsborgs fästning. Mycket snöigt ställe att hålla det på men ack så blött det blev. Aj Aj Aj, dem gräsmattorna kommer aldrig bli sig lika igen tror jag.
Så här blött hade vi det:


             

                      

Regnet förstörde allt för att göra en lång historia kort. Vi var gott skrynkliga när vi åkte hem klockan halv 2 på natten, och då hade vi inte ens sett alla som skulle uppträda. Missade Kapten Röd och det grämer mig nåt fruktansvärt. Men men, han e ju göteborgare så det kommer nog fler chanser. Fick alla fall se Tanya Stephens och det var skitbra. Förutom att hennes mick fuckade sig. Men det var roligt alla fall. Folk var glada trots att vi inte hade några direkta vädergudar under ponchon! =)


Kommentarer
Postat av: jull

bra jobbat tjejja, jag kommer me nöje läsa om ditt liv!! (om du fortsätter läsa om mitt) nu e jag äntligen hemma, lugn och ro hade jag väntat mej, men icke... jag har ett helt schema att följa, vart jag aka åka, vem jag ska träffa... pust... messar när jag lyckats skaffa en mobil:) puss och kram

2007-07-09 @ 10:01:06
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: SaJo

hehe du föll för grupptrycket....ja vill göra d me, för den här blogg sidan va mycket finare än min hehe....skaffar nog en här oxå så man har nåt å göra på dagarna=) pöösssssss på dig=) love you, tack för att du finns

2007-07-09 @ 12:14:34
Postat av: Ewa

Vad spännande!
Nu finns det något kul att läsa på dagarna.
Ser fram emot att få läsa nästa.
Kram
Faster Aster

2007-07-09 @ 15:47:05
Postat av: Mamma

Va kul. Detta ska bli roligt att kolla på. Något nytt för mig som inte är så hemma i data värden. När du läser detta är det bara en dag kvar till sem.Puss o kram.

2007-07-10 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0