SEMESTER!

Äntligen är sista dagen gjord. Gick ganska smärtfritt ändå. De flesta var på gott humör så... Nu är det bara att vänta på solen. Om den behagar komma fram.

Planerna för semestern är få men det är ju så det ska vara. Med ett fullspeckat schema är det ingen semester. På tisdag blir det stockholm. Det skall bli kul. Sen blir det förhoppningsvis en tripp till Skåne. Vill ju träffa Linda. Det var ett tag sen. Saknar henne. Vi har så mycket roligt att prata om alltid. Bara en massa skratt hela tiden. Synd bara att hon e sämst på att höra av sig. =(

Sitter och tänker på vad jag vill göra med lägenheten. Vill måla sovrummet. Är inte så mycket för den fyrkantiga bruna fläcken dem målat på väggen i sovrummet. Har fått för mig att jag vill ha sovrummet svart vitt med lite gröna inslag. Vill ha en fin fondvägg. kan man få sin kära bror till att tapetsera en vägg. Bara en. Om man är snäll och assisterar kanske... med bärs?
Köket måste målas. Och hallen. Fast det får bli samma färg i kök och hall. Det finns lite projekt med andra ord. Om semestern blir för regnig menar jag.

Ett tips till alla som läser. Gå in på bokus.com och shoppa pocketböcker. 3 för 49 kronor! Kan inte bli billigare. Perfekt nu inför sommaren. Läsa funkar ju i alla lägen. I hängmattan, på stranden. Inne i regnet...

Nu skall jag fortsätta på mitt glas vin (firar semestern)
So long my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0