Tisdag.. eller?

Jag har helt totalt tappat greppet om vilken dag det är. Ligger hela tiden en dag före. Men det e la så det skall vara på semestern kanske?
Pratade med Julia igår. Vad kul det var! Det var så längesen. Hoppas att vi kan ses nu i sommar. Hon skulle ju ha en festival sa hon så dår får man åka in i smålands mörka skogar.
Skall träffa Anita i stan idag. Hoppas att det är uppehåll idag för en gångs skul så att man kan ta cykeln in till stan utan att bli pissevåt. Vi tar la en fika eller nåt och går och strosar lite.

Började spackla köket och hallen igår. Dem som bodde här innan var ju heltända på kvadrater och grejer överallt så det har dem målat i köket och då blir det en kant (där varje kant på kvadraten går) så jag måste spackla skiten. Kan heller inte bestämma mig om jag skall ha vitt eller en lite mer cremefärgad. Får la åka ut och kolla lite.. Hallen är det inget fel på men jag vill ha den samma färg som köket.

Dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0