Ändra inredning

Jag är så sugen på att ta bort allt det svarta och mörka i vårt vardagsrum och byta ut med mot vitt. Känns så mörkt. Plus att vårt vardagsrum är ganska litet som det är så ju ljusare desto större (känns det ju som i alla fall)
Det blir i så fall att byta gardiner, mattan och lite prylar.
Å vad jag vill ha ett större hem. Gärna hus så att man har massa rum att inreda! Det är min dröm!

Mina möbler är ju mörka och sofforna likaså och det tänker jag inte byta ut. Har inte råd heller för den delen.


image194

detta gillar jag, ljus och fräscht!

image196   image197

sån här countrystil älskar jag, det kommer jag köra på i ett framtida hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0