Drömmaren

Inatt har jag drömt massa konstigt.
Drömde att jag och Sara skulle gå ner till angered. När vi gick förbi busshållplatsen i rannebergen så var det någon som hade hängt sig där (tydligen någon som vi visste vem det var) Jag ringde polisen så att dem skulle komma och ta ner den. När dem kom så stod dem och diskuterade hur länge kroppen hade hängt där. Dem ba ett år eller två. Nej sa jag, jag gick förbi här igår och då var den inte här.
-Det beror på att vi hade byggt in den med isolering! sa polisen

hahaha
(undra om mammas och pappas renovering börjar stiga mig åt huvudet.)
Sen drömde jag att jag skulle köra truck till trollhättan med en massa pallar. (arbetsskadad) Ingen hade gett mig vägbeskrivning så jag var fett lost. Irrade in på någon jävla ica där nånstans på vägen med trucken. Snöade gjorde det också.

Sjukt. Skönt att det är helg efter denna dagen så att man kan få ordning på sin förvirrade hjärna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHA... Du e för rolig du... Men du e inte ensam, hade oxå massa sjuka drömmar i natt. Det e inte klokt va hjärnan kan sätta ihop konstiga drömmar ibland. Kram

2007-11-29 @ 14:40:54
URL: http://sandradee82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0