Flower Power

Idag har jag jobbat i blomsteraffären igen. Så kul! Har gjort lite mer idag. Buketter och tagit kunder och allt det där. Skickat bud! Fick två nya tider att jobba i november också.

Nyss kollat på idol. Väntar på resultatet. Hålle stenhårt på Christoffer. Tror att Andreas åker idag. Tyvärr, men han är faktiskt ingen idol hur duktig han än är.
Men seriöst, varför har dem tagit in Clabbe då? Världens mest patetiska människa. Kan inte han gå och dra något gammalt över sig? Offer

Chrille är hos Christoffer och skall stanna där inatt. Ensamt utan honom.
Imorgon vill jag ta en tripp till IKEA och till Cubus.
Skall ut med jobbet nästa lördag (den gamla avdelningen) Har ju en kjol med hög midja som jag skall ha men vill ha ett simpelt vitt linne under. Dem jag har är så sunkiga.

Min karl har gjort något konstigt med datorn så jag kan inte titta på videoklipp.
ARG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0