Gildaskolan

Har nu bokat två behandlingar på Gildaskolan.
Jag fick ju ett presentkort av min underbara pojkvän när jag fyllde år.
Bokade typ i somras tid för en ansiktsbehandling (det är sjukt långa väntetider)
På fredag skall jag göra min ansiktsbehandlning. En och en halv timma skall jag bara njuta!
Det tycker jag att jag är värd!

Har även bokat in en Massage special
Kroppspeeling med borstapparat och
klassisk helkroppsmassage med varm mandelolja.
Den skall jag göra 1 februari

Och en Damernas spa pedikyr
Nagelvård, peeling, fotmassage, paraffinbad samt lackning den 25e januari!

Pedikyren får jag betala själv men det andra räcker mitt presentkort till.
Ååå vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Jessica- gilda elev

Hej hej. ska du på behandling på gildaskolan. Vilken stad ska du till. Jag går på gildaskolan i malmö just nu. om det är dit du ska kanske det blir jag som gör behandling på dig. hihi
Annars får du ha underbara behandlingar. jag avundas dig.

2007-12-13 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0