Hat och kärlek

Är det normalt att börja gråta när någon frågar hur det går på jobbet?
det gjorde jag igår. Vad fan ska jag göra? Min chef e ju (ska inte skriva vad)! Jag har ont i ryggen och så sätter han, och personal för den delen, mig på att köra truck! Jag har hysteriskt jävla ont nu! Å inte bara i ryggen utan typ överallt. Knäna, Höften, Nacken.. jag har vaknat med huvudvärk hela veckan.

KAN NÅGON SÄGA MIG VAD JAG SKA GÖRA FÖR SÅ HÄR KAN JAG INTE HA DET!

Idag ringde Linda (Skåne) Å vad jag längtar efter henne. Så roligt att hon skall ha en liten!
Vill till skåne och hälsa på!!

Nu ska jag duscha, ska ju till frissan idag!!

Antar att ni fattade vart hatet gick.. och kärleken till Linda!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars Dig kan det vara att Du spänner Dig? Då kan det bli så. Jaja vet kloka Mamma tänker Du nu. Kanske Du ska börja tänka på annat jobb? Nog med moral nu. Hoppas det gick bra hos Frissan. Älskar Dig Puss o kram

2007-11-01 @ 15:00:25
Postat av: ewa

Jag förstår precis hur du känner dig med värken. Du vet ju vad vi pratade om sist, jag tycker att du ska tänka över det. Vad snäll du är som hjälper Johan i morgon TACK......... Har du bytt till en ny frisyr igen??
Kramar om
Ewa

2007-11-01 @ 17:32:14
Postat av: anna

vad gulliga ni är! älskar er!

2007-11-02 @ 15:33:08
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Lyssna på din mamma nu å leta upp ett nytt jobb, så här kan vi ju inte ha det ;) Du kan ju alltid jobba som florist...HAHAHAHA...mitt drömjobb som du vet. Puss på dig

2007-11-03 @ 20:47:42
URL: http://sandradee82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0