målat

Idag var det dags att ta fram färgburken, rollern och penseln och gå på väggen i köket som har varit halvdan i ungerför en och en halv månad nu!
Förstår inte varför man skjuter fram saker så när man vet att det går su ruskigt fort när man väl får tummen ur.
Chrille hjälpte mig att maskera eftersom (som han säger) jag är vertikalt hämmad. Menat för kort. hahaha
Måste dock måla den en gång till och färgen räcker inte.
Så nu kommer det la stå så här i en och en halv månad till.

Skall provjobba på blomsteraffären på torsdag och fredag! Jippi!
Dem ringde mig igår när jag var på jobbet. Plötsligt gick kvällen så mycket fortare.

Seminarie idag på jobbet! Skjut mig fy fan vad tråkigt. Sitta och lyssna på en massa människor som är fulla av skit (volvoledningen och facket)

Funderar på att måla grönt i sovrummet. Typ olivgrönt. Är det någon som vet om grönt är en dålig färg att ha i sovrummet? Jag har fått lära mig att grönt är en lugnande färg. I så fall passar det väl utmäkt att ha det i sovrummet. Men en av Chrilles kompisar sa att det är dålig shui.
Tror inte att han vet vad han pratar om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0