onsdag

Skall börja med att spy lite galla över min arbetsplats:

Först skall vi ha övertid på torsdag och den skall vara beordrad. Sen skall den inte vara beordrad den skall vara frivillig, sen uppmanar facket folk att inte komma. Sen mutar företaget med extra pengar. SEN STÄLLER DEM IN DEN!
Det råder förvirring under plåttaket!
Mer förvirring än på Volvo personvagnar och då är det fanimej illa alltså.

Skulle gått upp och tränat i morse, men orkade inte. Vad fan är det frågan om? Skall man behöva bli fet under vinterhalvåret för att det är omöjligt att ta sig ur sängen? Men imorgon SKA jag träna, då har jag ju hela dagen på mig, är ju ändå ledig så.
Håller på att laga kallops och det doftar underbart i lägenheten!

På fredag är det jobb i blomsteraffären och sen skall Sara komma hit så blir det vinpimpling och middag och såklart.. IDOL!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0