Svenska akademien och kapten röd

Igår var hela Reggae gänget på Trädgårn. Kapten Röd och Svenska Akademien spelade! Grymt kul och grym spelning!
Men personalen är ju dumma i huvudet på det stället. Som hon f****n i garderoben som gapa och skrek på gästerna. Och "chefs vakten" som jag visste hette Marklund men han vägrade erkänna det. Jävla offer!
Men vi hade riktigt kul allihopa faktiskt! Härliga människor och alla e på gott humör. Det är det som är så gött med Reggaespelningar, så avslappnade männsikor, inga avenyn kickers som är ute för att slåss.

Lite bilder blev det ju givetvis!


       
     
 
Övre raden: Jag, Calle, Chrille, Jag och Chrille
Nedre raden: Svenska Akademien, Generalknas x2 och Kapten Röd

Vaknade grymt bakis idag.
Lovade mig själv att aldrig mera dricka....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0