trött tisdag

nyvaken, skulle gått ut på en promenad igentligen men jag orkade inte. Skulle även göra kallops men köttet hade inte tinat så då slapp jag undan det också. Är sjukt trött.

Fick igår krav på en räkning som jag VET att jag betalat 0927, har sett den på min historik på internet banken men nu finns den inte kvar där längre. Jävla helvetes skit!

I söndags var jag på My Fair Lady. Den var jättebra! Konstigt slut dock.. Hade halvbra platser också, såg inte över räcket på balkongen så man fick änna sitta framåtlutad och hängandes över räcket i tre timmar. Så nu har jag fått bestående nackont.

Undra vad man skall ta och hitta på idag då?
Chrille skall lämna sin telefon på Backaplan. Åker nog med honom. Så kan jag lämna tillbaka linnet som idioterna på H&M glömde larma av!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gör man för att få andra bakgrunder? Fattar ingenting av alla siffror hehe...
Vi får se hur vädret är med din bil, menar tvättar jag den nu så är den lika smutsig när man åker ut från tvätthallen...

2007-11-21 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0