Tudilu

Igår var det äntligen dags för mig att göra min efterlängtade ansiktsbehandling på Gildaskolan.
Vad kan jag säga? Helt underbart och så avslappnande. Jag var så nära att somna. Synd att deras prudukter är så jävla dyra bara. 590 spänn för en ansktscreme.. hmm lite väl saftigt.

Ni såg väl idol igår? Är glad att det var Mattias som åkte. Helt rättvist. Bryr mig inte så mycket längre. Evelina och Christoffer var mina favoriter och båda är ute ur leken nu så. Men jag håller på Daniel och hoppas han tar hem hela skiten. Vilket jag tror att han kommer att göra.
Men va fan gjorde Carola där? Klarar inte av den människan. Sååååå överskattad. Blir upprörd bara av att tänka på det...

Ikväll är det utgång med jobbet. Kul. Middag och drinkar och företaget bjuder. I like!
Köpte ett par nya byxor igår. Jeans med hög midja. Heta som lava. Det blir nog dem och ett vitt linne, eller svart kjol med hög midja och vitt linne.
Skall lägga in bilder när jag svirat om.
Promise

Å vad trött jag blev när jag kom hem från stan och märker att dem på H&M glömt att ta bort ett larm!
Det är andra gången det händer mig.

Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0