Bloggsvacka

har nu kommit in i en bloggsvacka igen.. dvs att det går länge mellan uppdateringarna. Men nu har jag ju inget liv längre när jag börjat jobba igen så... FY FAN VAD ´JAG HATAR ATT JOBBA! OCH VOLVO HATAR JAG ÄNNU MERA! Vill skriva massa hemska saker som jag önskar hände där. Men då finns en viss risk att jag åker in på livstid.

Köpte mig ett träningskort på Friskis och Svettis i måndags! Yes, nu skall jag träna som fan och bli slank och het. Har sån motivation nu också, vill träna hela tiden typ. Idag var jag på Step Up. Så jäkla kul!

Undra vad helgen har att erbjuda. Imorgon skall jag till sara och käka frukost. Först ev hämta pappa från sjukhuset. Å sen en sväng till faster Ewa och hälsa på. Äntligen är hon hemma. =)

Asså det är sjukt att man betalar massa pengar för en digital box, när det bara är skit på TV. Så många kanaler men så mycket skit! Plöjde igenom tre avsnitt av Desperate Housewives säsong 2 förrut. Älskar den serien!

kan inte avgöra vem favoriten är. Men det är nog Gabrielle eller Susan... Min kille blir alltid så upprörd när han ser Gabrielle. han tycker hon är störd. haha undrar varför. Jag tycker hon är grym!

 Vad händer i helgen för er där ute då?
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0