Fredag

Har idag gjort stan osäker med Carro. Herregud, att gå med henne i affärer är en projekt som heter duga.
Hon får mig att förstå varför killar inte vill gå i affärer med sina brudar.  handlade inget direkt faktiskt. En kjol, vantar och benvärmare bara. Ganska stolt över mig själv att det inte blev mer än så. Visar bilder imorgon på mina inköp.

Fredag kväll är lika med Idol kväll.
Satt bänkad framför TV:n ikväll som vanligt. Är sjukt upprörd över att Sam fick stanna kvar och att Evelina åkte ut. Kom igen nu asså, Sam har ingen karisma över huvudtaget. Evelina är ju helskön.
Men men, jag la min röst på Christoffer. Han är min favorit.

Vad tycker ni?

Imorgon blir det mässan med mamma. Sen till Chrilles syrra och lilla Philiipa på kvällen.
Tudilu så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0