Kanelbullens dag...

.. men det är det väl ingen som missat? Vilken uppståndelse det har vart kring det i år. Denna dag har tydligen funnits sen 1999 men jag har aldrig märkt av det förrens idag. Märkligt. Jag kände för att baka Kanelbullar så det gjorde jag i morse. Mycket goda.
Tog med mig några bullar och åkte till Sara. Åkte förbi fjällgrönan och där satt folk och hade tänt ljus. Usch vad hemsk det som hänt (en kille som blev mördad i en lägenhet nyligen) Lider med anhöriga och vänner. Sara åkte till london idag. å jag vill också! Har aldrig lockat mig att åka dit tidigare men nu börjar jag bli sugen. Europa över huvudtaget har aldrig lockat mig egentligen. Men nu börjar jag bli lite sugen på storstäderna. paris, Milano (skall fan dra och hälsa på Julia asså), London, Barcelona... önskar att jag var ekonomisk oberoende. Vad skönt et hade varit!

Var hemma hos Mamma och Pappa en sväng. Tobbe var där och snickrade taket. vad snyggt det kommer bli med spotlights på gaveln. Fancy fancy!
Imorgon fyller farmor år! Blir en sväng att gratta henne. Kanske hälsa på faster också.
Nästa vecka är det jobb igen. blä jag vill inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0