Kylig lördag

Igår kväll åkte jag och Chrille till Christoffer i Nossebro. Akta så ni inte trillar av stolarna nu, VI GRILLADE! Hur gött som helst. Christoffer gjorde sin goda potatisgratäng. Tänka sig, grillat smakar lika gott när det är grillat ute i 0 grader som när det grillas på sommaren i 30 gradig värme. Kollade på nån fattig film som karlarna valde ut. Sen åkte vi hem typ vid halv ett tiden. Lite läbbigt att köra mitt ute i skogen så sent men men.. hem kom vi. Tog sin lilla tid.

Bilder från grillningen:

         
Haha ser ut som jag håller på att somna på sista bilden. =)

Idag har jag varit hos Sara hela dagen. Vi var ute och promenixa en sväng. Gött väder. Bitande kyla men friskt. Gick hem till henne igen och kollade på Idol som jag spelat in. Fan jag flippar att Patrzia åkte ut! Gillar henne som fan ju! Ut med Hes-Sam. Så kass e han. Stel opererad robot ser han ut som.
Vi lagade mat också. Tikka Masala. yum yum. Första gången jag åt det men absolut inte sista.

     

Nu är jag hemma och det finns ingenting att göra. Imorgon skall jag och sara befria våra barnasinnen och gå på Liseberg! Wiiii vad kul!
Natti Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0