Lättlurad

Jag är en person som är ganska lättlurad när det kommer till vissa grejer. Speciellt när man får så "extremt" bra erbjudanden på tex TV-SHOP eller om man prenumererar på en tidning så får man ditten och datten. Tror att det ligger i släkten för min far är likadan (kul att jag brås på han också och inte bara på min mor) Och det var väl inte för inte som min farfar kallades "Rabatt Kalle".
Så vad har jag nu gått på? JO...

Plötsligt en dag så poppade det upp ett fönster när jag satt vid datorn.
"få två nummer av IFORM för endast bla bla bla och få ett träningsset"

Å vad bra tänker Anna, en sån boll behöver jag för det var precis en sån som sjukgymnasten tyckte att jag skulle träna med. Jättenöjd som jag var, eftersom jag gjort ett sådant klipp, skickar jag iväg en beställning...

Några veckor senare får jag premien.
Öppnade den igår...

BOLLFAN ÄR INTE STÖRRE ÄN ETT BOWLINGKLOT!
Hur i hellskotta skall jag kunna göra övningar på den?!
Att blåsa upp den var näst intill omöjligt. Vi pumpade upp den med cykelpumpen för att få den större och större men fick till slut inse att den blev inte större än så här:

image133

image134

lycka till att sitta och träna på den liksom!
det är fan att man ska gå på allt...

Kommentarer
Postat av: fasteraster

Ja du lilla gumman!!! Känn dig blåst!!
Rabattkalle ler nog där uppe någonstans , det är jag helt säker på.
Vem vet du kanske kan hitta någon liten käck övning med bollen Chrille kan ju kasta apport med den när ni är ute och går, då kan ju du springa och hämta den.
Vad tror du om det?
Var jag dum nu, jag bara skojade med dig.
Kramar
Ewa

2007-10-19 @ 14:48:29
Postat av: jull

haha been there...
jag gör precis samma sak, går på all reklam.
vet inte hur många piller jag fått på posten,
de e ju så svårt att säga nej när dom ringer till
en, man vill ju inte göra försäljaren ledsen:)
krama

2007-10-19 @ 18:48:37
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Mamma

Ja alltid lär man sig nåt. Bra att Du tycker att Du ärvt detta efter Pappa så slipper jag känna mig skyldig. Kramis

2007-10-21 @ 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0