Lista

Denna listan kommer från "Mor Anna"

Hur gammal är du om fem år? 31 år (å gud hjälpe mig) - korrektion dagen efter publicerat inlägg. Om fem år är jag INTE 31 utan 30. Mattesnille

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Luffarna på truckutbildningen.

Hur lång är du? ca 167 .

Vilken är den senaste filmen du sett? The Manchurian Candidate. 

Vem ringde du senast?  Carro

Vem ringde dig senast? Anita (just nu faktiskt) Å nu ringer Chrille

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Helt olika det där.

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

När såg du senast din mamma? 11 timmar sen

Vilken ögonfärg har du? Grön/blå/grå

När vaknade du i dag? 05:50 *gäsp* 

Vilken är din favoritplats?  New York

Vilken plats föredrar du minst? Hmmm, svårt. Rannebergen?

Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvid i ett hus som är mitt och Chrilles

Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och mardrömmar. Ensamhet tror jag också.

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Haha han som körde in i pallstället på utbildningen hahahaha

Hur stor är din säng? 180*200

Har du stationär eller bärbar dator? Både och. Dock så används bara den stationära.

Sover du med eller utan kläder? Utan.

Hur många kuddar har du i sängen? 4. Mys 

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor ute och strumpor inne och barfota i duschen =)

Är du social? Ja

Vilken är din favoritglass? Triumph Glass i Majorna

Tycker du om kaffe? Usch nej

Vad dricker du till frukost? Te eller mjälk

Kan du spela poker? Nja, inte om pengar kanske

Tycker du om att mysa/kela?  Självklart.

Är du en beroendemänniska? A kommer och går. Periodare =)

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? En gammal klasskamrats lillebror. Annars är ju 11:e september ganska speciell

Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska och rutten tyska. Teckenspråk lite grann.

Har du någonsin åkt ambulans? Ja

Äger du dyrbara smycken? Ja

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Godispåsen

Flirtar du mycket? Inte längre.

Kan du byta olja på bilen? Nix, om någon förklarar kanske. 

Vilken var den senaste boken du läste? Läser "Snabba Cash"

Läser du dagstidningen? Ja på internet

Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, Glamour

Dansar du i bilen? Oja, sjunger också

När var du i kyrkan senast? Hmm. Minns knappt. Undrar om inte det var i USA 2001 typ.


Kommentarer
Postat av: Sara

hmmm började fundera på om jag missat ett helt år i mitt liv när du skrivit att du e 31 om fem år!!! ja e ju inte ens det egentligen....om en månad å fem år dock e ja d...*suck* gammal kärring e ja....puss på dig gumman..

2007-10-25 @ 12:37:59
URL: http://sajo.blogg.se
Postat av: anna

oj hahha jag var väldigt trött när jag skrev detta. får ändra detta med en gång. haha puss puss

2007-10-25 @ 14:57:42
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0