Lite rolig lista..

Denna listan har jag "lånat" från Emelie

Hur svarar du i hemtelefonen?
Hej det är Anna
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Beror på vem det är och om jag känner igen numret. Antingen Hallå eller Hej det är Anna
Ringer det mycket till dig?
Nej inte direkt..
Ringer du mycket?
Nja beror på dagsformen
Vem ringde du senast?
Chrille
Hur mycket pengar har du?
Hmm får man räkna med pensionsparandet? =)
Senast kramat och när?
Chrille i morse
Antal timmar sömn inatt?
8
Sov du ensam?
Ja, Chrille sov på soffan
Vem sov du hos senast?
Chrille (ve är ju sambos)
Vem sov hos dig senast?
Chrille, utöver han så var det Julia och Sonny
Vem vet mest om dig?
Chrille och Sara. och Linda
Vem vet du mest om?
Det är nog Chrille eller Sara
Vad ser du fram emot?
Helgen
Vad vill du ha just nu?
En digital systemkamera och en resa till USA
Vem hånar du?
Haha det vet nog Sara.
Vem längtar du mest efter?
Linda i skåne. Och Joey
Vem vill du helst slippa?
Att jobba
Vem stör du dig på?
Det finns många, men käcka människor klarar jag inte av
Vem vill du sova bredvid inatt?
CHRILLE
Vilken buss åker du oftast?
Åker inte buss
Vilken årstid är det nu?
Mysig höst
Anser du dig själv snygg?
Ibland.. ibland inte
Har du varit kär?
Ja
Är du kär nu?
Jaa
Är du en bra partner?
Ja det är jag. Lite svackor ibland kanske. Men ingen är perfekt
Har någon varit otrogen mot dig?
Inte vad jag vet
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Ja.
Har du varit otrogen?
a för längesen
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Inget av det nu men förr var det nog 50/50
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jaa :)
Vad åt du senast?
Vaniljyoghurt med musli
Är du polare med grannarna?
Nja, inte ovänner heller
Har du varit på ett party?
Haha ja
Har du varit utomlands?
Ja
Var är dina syskon just nu?
Håkan e säkert på jobet och Johan också.. om han inte är bakis
Vilken tid gick du upp imorse?
Först klockan 11 sen klockan halv 1
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Satt i bilen på väg hem från Sara
Vad är det första du gör på morgonen?
Sträcker ut ryggen
Vad ska du göra efter det här?
Väcka Chrille och sminka mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0