Mysfredag

Å jag är helt slut! Har gått runt halva Göteborg idag. Bokstavligt alltså. Tog en promenad till Farmor i morse. Gick alltså från Sandarna till Stampen, det är en bra bit. Följde sen med mamma till Sahlgrenska och hälsade på faster. Sen gick jag från Sahlgrenska och hem... det är en bit det också. Mina ben är så möra nu. Dem värker och bränner (och jag kan inte stava ser jag nu haha) Är helt slut. Orkade inte laga någon middag idag vilker resulterade i Thai mat. Yum yum.

Sitter och räknar ner minuterna tills Idol börjar (56 minuter kvar) Ser verkligen fram emot Christoffer som skall sjunga Big Mountains Baby I love your way. Eller Andreas som skall sjunga I wanna know what love is.. eller Mattias eller... a dem e så ruskigt bra allihopa!
(Jag e en fjortis och besatt av Idol) men det bjur jag på!

Vill krypa upp i soffan och tända massa ljus och ta på mig min nya mjuka fina morronrock jag höpte idag. men Chrille ha en kompis här så.. det får la vänta.

Auf Wiedersehen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var bra gjort att gå hem från Sahlgrenska också. Förstår om Du har ont i benen. Kram

2007-10-06 @ 08:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0