onsdag

Igår tog jag det stora steget att klippa lugg. Jag har vart inne på det så länge och ville verkligen ha det, men som alla med självfall vet så är inte lugg och lockar bästa vänner. Men nu sket jag i det och gick till frissan och klippte av det. är mycket mycket nöjd! Lite extra jobba och platta den varje dag men det får det absolut vara värt!

   

Julia har vart här också. Å vad roligt det var att träffa henne. hade en trevlig dag men en mycket tidig morgon dagen efter, hon skulle ju hem till La Italia. Men det var det värt! Saknar henne redan och hoppas att hon och Sonny får tag på en lägenhet fort!

Idag var Sara här och vi var på Marmelad och fikade/åt frukost. Trevligt att sitta och tjöta, kunde till och med sitta ute i det kalla höstvädret. Fanns ju filtar att tillgå! Åkte sedan ut till 421 ock kikade. Det bidde några skor. Skall visa bilder imon!
Åkte hem och bakade Råglimpor (som ni kanske ser på förra inlägget) Slappade en stund och sen kom Carro hit och käkade middag. Jag gjorde Lasagne. Yum vad gott. Kollade lite på TV och satt och tjöta och drack Yogi te. Mmm vad gott, vilken skön och härlig dag jag haft!



Kommentarer
Postat av: julle

wohoo! as snyggt me lugg!! fatta att vi fortfarande e hemlösa, bor hos ett par vänner men de börjar bli lite jobbigt nu... va o kolla på en as cool lägenhet idag, men den håller på att renoveras, och de e fler som e intresserade... men imorron ska vi kolla på 4 till så jag hoppas de går bra:) tack för senast puss

2007-10-05 @ 21:36:02
URL: http://jullbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0