Onsdag

Var ett tag sen jag skrev ett "normalt" inlägg.
Så nu är det änna dags.

I lördags var jag och mamma på Svenska Mässan. Hem och villa mässa. Men det var inget att ha faktiskt. Jag trodde och ville att det skulle finnas "husfirmor" med kataloger med olika hustyper men jag hittade bara en. Mamma letade efter innertak men det hade dem inte heller.
Sen gick vi på stan lite. Köpte en tröja och en halsduk och mamma bjöd på fika. Mysigt. Helt otroligt att man kan sitta ute och fika i slutet av oktober!

Började, som jag skrivit innan, att köra truck i måndags. Går la bättre nu än då men jag vet inte om det är något för mig faktiskt. Sitter stilla för mycket. jag är ju van att röra på mig när jag jobbar. Skönt att ha en utlåningskontrakt bara så att jag kan gå tillbaka till mitt gamla om det skulle bli så.
Men jag får la ge det lite tid...

Idag drog jag med min kärlek till gymet. Jag hade bokat tid med en Personal Trainer som visade mig bra övningar och gjorde upp ett program för mig. Har legat lite på latsidan med träningen det senaste. Men nu är det dags att komma igång igen.

Var och hälsade på Anna och Phillipa i söndags kväll. Trevligt. jag hade bakat en kladdkaka, eller soppkaka kanske vi skall kalla den. Haha den blev för lös och det bara rann choklad. Men gött som fanken ändå!

Här är lilla Philippa

image138

sötnos


Imon skall jag klippa mig! Återkommer.

ha en underbar dag allesemmans!

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Hallå bruden!
Hoppas nya jobbet blir bättre! Gå in på min blogg å peppa mig!!! Behöver pepp!!!
Kram kram

2007-11-01 @ 07:49:43
URL: http://sandradee82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0