Så var det måndag igen...

Måndag, jobba, ångest... Hur är det med er? =)
Vaknade 11 idag men var så seeeg! La mig igen och gick upp halv ett! Vi som hade behövt handla och tvätta. Får bli thai mat till jobet idag då. Inga fel!

Igår var det söndag och jag och Sara hade ju planerat in en Lisebergsvistelse. Jag var och tränade på morgonen. Mmm vad nice det kändes!
Kom hem och käkade lite och Chrille kände sitt barnasinne vakna till liv och ville hänga på oss till Liseberg. Så han och Robin hängde med och vi gick till Johan och käkade och hämtade biljetter.
JAG ÄLSKAR BALDER!
 haha Chrille tappade sin mössa när vi åkte den men Sara var snabb och fångade den. Sicken tur han har.
Sara Chrille och Robin gick in i spökhuset men vi hade bara 3 biljetter (jag skyller på det)
Vi åkte lite. Jag spelade lite men vann inte ett smack.

       
 
Jag och Sara åkte hem till henne efteråt. Glodde på TV och tjötade.
Dags att komma tillbaka till allvaret nu.. BORING!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder Du är ju värsta fotografen! Kram

2007-10-15 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0