Söndag

Jaha, så var veckans sista dag här igen.
Jag hade satt klockan på 8.30. Eftersom jag imorgon skall gå på truckutbildning klockan 7.00 så tänkte jag att ju tidigare jag går upp idag desto tidigare somnar jag ikväll. mmm fet chans.. Vaknade 10.45 av att telefonen ringde. Lycka till att somna ikväll.
Igår vaknade jag 13.40. Tjugoifuckingtvå! Tror aldrig jag har sovit så länge.
Jag och Chrille var i varberg och sov över. Visserligen blev det sent typ halv fyra, men tjugo i två? Speciellt inte när jag denna helgen hade tänkt vända på dygnet.

Har bokat biljetter till My Fair Lady. Skall gå med två tjejer från jobbet den 18:e november! Kul! Jag älskar musikaler. Och på operan också. Har aldrig varit där!

Idag skall jag och Chrille till bror min på middag. Mmm vad gott.
Dags att trycka i sig lite frukost kanske.
Ha en bra dag!

(återkommer imorgon om  jag överlever min truckutbildning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0