andra dagen som halvvägs till 50...

nej, så illa är det inte... det är bara alla andra som håller på och tjatar, shit, e du 25? gud vad gammalt.. ööö. vad är då 40 i deras ögon? Döden eller? Jag känner mig inte en dag äldre än vad jag gorde igår.
Firade ju min födelsedag i lördags. Då var släkten här. Fick en jättefin köksmaskin som jag hade önskat mig och en lergryta, som jag också hade önskat mig. Av min darling fick jag en tröja, jättefin men för stor och presentkort på Gildskolan (Beautyschool) Har redan bokat in mig på en ansiktsbehandling  mitten av november. Härligt!

Av Chrilles mormor och morfar fick jag en ram med kort på Chrille när han var liten. Så roligt för han har inga kort själv!

Så igår då på den stora dagen fick jag äran att sitta på axxesakuten med min älskling som åkte på ett ryggskott för andra gången i år (första gången var efter Linda och Jimmy var här från skåne i februari och vi hade vart och bowlat) Åkte och skulle byta tröjan jag fick av han, men hittade ingen ny så jag fick pengarna så kan jag köpa något annat. Vi var och käkade lunch i Kungsladugård. Sen åkte jag och träffade Carro på Backaplan. Köpte 2 tunikor, present till mig själv. Det var ju trots allt min födelsedag (alltid bra att ha något att skylla på när penga ångesten kommer krypande) Vi strosade lite där sen åkte jag hem och Mamma Pappa och Johan kom hit på en fika. Roligt att få lite besök på sin födelsedag i alla fall!

Har varit lite dålig på att blogga det senaste. Skall FÖRSÖKA bli lite flitigare. Måste börja bäre med mig kameran vart jag än går.. roligare när man kan lägga in bilder också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0