Brandman

Det sexigaste och manligaste yrket som finns måste ju vara brandman. Hjältar och inte rädda för nåt (verkar det som i alla fall) Jag tycker att Chrille skall utbilda sig till brandman, det hade passat honom. Äventyrligt och inte monotomt för fem öre. Så hade han kunnat rädda mig också om det händer något (jag som är så rädd för eld)
Fast tänk vad jobbigt att ha en kille som e på jobbet och man vet inte vad som kan hända liksom..
Samtidigt hade han kanske tjänat lite mera så hade jag kunnat vara hemmafru. Det hade vi båda gillat (speciellt jag, det är mitt drömyrke)

   

Kommentarer
Postat av: Håkan (RolfAllans Pappa)

Hahaha nu skall jag skriva något i din blogg.
Såg att du tyckte att det sexigaste yrket var brandman.Vad är det för fel på att vara chassie montör??????Stå på dig Krille vi montörer är sexiga.
Fina bilder du lagt ut på julen i USA och på mamma o pappa saknade bara bilder på kocken och den sexiga montören nr 2 hahahaha.
Ha en trevlig helg så syns vi på Söndag.

2007-09-28 @ 16:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0