onsdag

shit vad jag är dålig på att blogga..
så, vad har hänt sen sist då? I lördags var jag och Chrille i Varberg. Vi hälsade på hans kompis och åt på hans Thai restaurang. Yum yum. Så himla gott. Var där hela dagen typ. Tog en tripp till Den lilla hålan Tvååker för att visa Chrille vad det var för en håla jag gick i gymnasiet. Åkte till Munkagård också och kollade. Såg sig likt ut. Har aldrig tänkt på hur mysigt det är där. Stora trädgårdar, parker. Värsta idyllen ju. Synd att det luktar skit överallt bara. =)
Efter vi vart där så åkte vi till havet, men eftersom det i lördags blåste full stormstyrka så fick vi sitta kvar i bilen och njuta av utsikten. Inte fel det heller. Dags att acceptera att det är höst.. och ingen är gladare än jag!

         

så mycket blåste det. Fjärde bilden är på fästningen och den sista är på mig i bilen.

I söndags var jag Mamma och Ewa i Mölndal på museum. Dem ställer ut grejer från 50 talet och tidigare. Fanns massa roliga saker att titta på. massa saker jag skulle vilja ha. Mycket roligare att ha såna saker än saker som massproduceras idag. Sen tog vi en fika och jag köpte Chai te. Mmmm jag tror jag blivit beroende!


Igår började desperate housewives. Jag satt som bänkad efter jobbet, hade spelat in det! Finns ingen bättre serie. givetvis avnjöt jag det med en kopp Chai te. överraskande va?
Nej, nu skall jag ringa min kära faster. Är så lättad att det gick bra för henne.

See ya, don´t wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att Du bloggat igen. Visst var det mysigt på museet. Kram

2007-09-19 @ 20:29:12
Postat av: anna

aa det var jättemysigt. nästa gång går vi i kvarnbyn tycker jag

2007-09-20 @ 11:12:02
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: mamma

Ja gärna det skulle vara kul. Kram

2007-09-20 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0