Trött...

Å vilken härlig lugn och skön dag vi har haft idag. Tvättade i morse, mindre kul. Har tagit det lugnt hela dagen. Slappat vid TV:n. Skulle gå och handla middga, hade tänkt göra ärtsoppa och pannkakor. Men när vi passerade pizzerian så kom Chrille på den geniala idén att köpa pizza istället. och jag var inte sen att hänga på. MEN... jag glömde säga utan champingoner! Så hem kommer vi, hungriga och jag upptäcker att hela min inbakade Ciao Ciao ser ut och smakar som ett champingon fält.. Katastrof...

Sen kom det en söt liten tjej som sålde jultidningar. Hittade lite roliga saker. Hon blev så glad att vi handlade. Hon hade gått i mammas och pappas område förra året och sålt. Av 164 hus så var det bara mamma och pappa som hade köpt. Vad fan är det med folk. Snåla jävlar som inte ens tar sig tid att titta. När det står en liten tjej som lägger ner tid och energi för att samla ihop till en premie.. vem kan säga nej liksom? Känns som jag har gjort dagens goda gärning.

Kollade på IDOL. Hur fasen knde hon den där Hanna (mörka tjejen som ser ut som en kille) gå vidare? Hon messade upp texten och fuckade allt totalt. Blir förbannad...
Sen var det grannfejden.. herrejesus.. barnungar. Sa till Chrille att vi kanske borde bo kvar i vår hyresrätt. med risk för att få såna idiotgrannar menar jag. Seriöst, bråka om att klippa en häck.. Barn svälter i Afrika, men en häck känns ju viktigt att bråka om...

gjorde chokladpudding. ååå det var så gott. Yum Yum. La banan i min. mycket gott...

är trött och vill sova..
ZzzzZz

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst var hon söt jultidnings tjejen. Tycker hon påminner om Dig så då var det inte så konstigt att vi föll för henne. Kram

2007-09-23 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0