Dagens låt

Denna låten ger mig rysningar!




Leona Lewis - Better in time

Kommentarer
Postat av: Calle

Tack för den - Leona är ju jättebra!!

2008-04-07 @ 00:59:44
Postat av: Lisa

Vilken underbar låt, den gjorde min morgon nu innan det är dax att gå ut i piskande regn och sitta i skolbänken 8 timmar!
Hoppas allt är bra med dig och herman annars :)
Puss

2008-04-07 @ 05:56:06
Postat av: anna

kul att ni gilla låten!
Lisa: allt e bra med mig och hmm herman. =) va fan, är du uppe kl 05,56? mitt i natten ju!
puss

2008-04-07 @ 14:05:29
Postat av: Lisa

Min cykel är paj och skolan börjar tidigt så då är det bara att stiga upp, så man hinner promenera i tid. Dock vräkte regnet ner så var måttligt bitter!
Nu ska jag bädda ner mig har en lång pluggdag imorgon, ibland önskar man att man var ngn annastans än här. Någonstans där man kunde slappa och slapp plugga och lite sol hade ju inte skadat:)
Natti natti

2008-04-07 @ 21:50:28
Postat av: Lisa

Min cykel är paj och skolan börjar tidigt så då är det bara att stiga upp, så man hinner promenera i tid. Dock vräkte regnet ner så var måttligt bitter!
Nu ska jag bädda ner mig har en lång pluggdag imorgon, ibland önskar man att man var ngn annastans än här. Någonstans där man kunde slappa och slapp plugga och lite sol hade ju inte skadat:)
Natti natti

2008-04-07 @ 21:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0