Kamera

Jag skall köpa en ny kamera. Nu har jag sett att elgiganten har "köp nu och betala efter sommaren". Jag har ju tänkt ta mina skattepengar till kameran. Jag måste ha en ny när babyn kommer. Min suger ju och jag tycker inte om Chrilles kamera. Plus att jag vill ha en digital systemkamera.
Det är denna jag skall ha i alla fall.



 

Canon EOS400D kit med 18-55mm objektiv + 2 GB 133x minne

Nu kan jag inte bestämma hur jag skall göra bara. Skall jag köpa den nu och betala efter sommaren (dock bara om det är räntefritt annars gör jag det inte). Eller skall jag vänta tills jag har pengarna i näven?
Det hade ju vart kul att ha kameran på brorsans bröllop också.
Beslutsångest allan.
HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0