Lugnt

Har just fått mig en lugn stund. Alicia har somnat men skall äta om en timma igen. Sen blir det sova för natten. Både för henne och ev mig också. Igår la jag mig klockan 23. Alicia vaknade halv fyra och ville äta. Sen ville hon dock inte sova mer. Vi la oss i sängen efter maten men hon var så pigg och armarna och benen sprattlade i ett kör. La henne på mitt bröst och försökte vagga henne men då låg hon och stånka och stöna och lyfte på huvudet. Haha vår lilla natt terrorist. Så det var bara att gå upp med henne. Gav henne lite mer mat och sen somnade hon när klockan var sex. Halv tio i morse slog hon upp ögonen igen. Lyx!

Idag har Sara pch Carro vart här en sväng och hälsat på. Carro med sin lilla mage. Många säger att dem saknar sin mage efter graviditeten. Men så känner inte jag faktiskt. Det kanske kommer när Alicia är större.

För er som har GP så kommer det in en födelseannons på Alicia imorgon.
Nu skall jag vara lite social med min karl. Man får inte glömma bort varandra...
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lilla tjejen då, en liten piggelin va?!

Puss å kram

2008-08-24 @ 10:09:46
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: Lisa

Va bra allt låter! Synd att jag missar anonsen du får spara så jag får se! Nu åker jag till Rodhos om några timmar!

Ta hand om er så hör jag av mig när ajg komemr hem!

Puss

2008-08-24 @ 10:50:07
Postat av: anna

ja lilla piggelin! hon e för rolig!

ha d underbart på rhodos lisa! puss

2008-08-24 @ 11:28:59
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0