Onsdag

Inga jättetäta uppdateringar nuförtiden.
Denna veckan har vart så skön hittills. Bara vart hemma med familjen. Inga besök. Bara vi. Det har änna vart mycket det senaste. Även fast det är korta besök så är det ändå ett projekt. Idag är det dock sagt att Chrilles mamma, syster och systerdotter ska komma. Vi får la se vad som händer och fötter. Tackar inte nej till en ensamdag till.

Den sjunde september är det dop nere i skåne. Var iväg på 421 igår och kollade efter nån söt klänning till Alicia men det fanns inte mycket klänningar i storlek 56. 62 fanns en del. Hon fick ju en jättesöt av sin mormor och morfar när hon föddes som är storlek 62. Tveksamt om den passar men jag skall prova.

Var uppe halv sju idag. Gäsp. Sov precis en timma på soffan jag och Alicia och nu äter hon.
Vägning på torsdag. Ber till Gud att hon gått upp mer annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Jag har blivit så jäkla glömsk och vimsig. Det är som att någon har tagit av mitt huvud, satt på det igen men missat att koppla alla "sladdar". Haha
Dags att byta tutte. Ha det gött.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att det är skönt att vara för sig själv. Kanske beror tomheten i huvudet på trötthet det är slitsamt att vara småbarns förälder.Jag håller tummarna att hon gått upp i vikt imon om inte så deppa inte ihop Du har varit jätte duktig o kämpat en hel månad med ammningen o då får Du väl ge henne lite tillägg så ska Du se att hon går upp. Nog med kloka ord från Mor. Stolen är jätte fin jag tror Du blir nöjd med den. Ser fram mot helgen Kram.

2008-08-27 @ 20:45:28
Postat av: anna

tack! världens bästa mamma och mormor, Älskar dig!

2008-08-27 @ 22:14:03
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0