Tisdag idag eller?

Kan nog inte ha mindre koll på saker och ting faktiskt. Haha.

Vi börjar komma in i vardagen här hemma. Amningen är jobbig dock. Alicia vill inte suga ordentligt. Kanske har hon blivit bortskämd med att bli matad på kopp. Precis som sin mamma, vill ha allt serverat på ett silverfat.
Jag har i alla fall bokar tid på amningsrådgivning imorgon. Jag vill verkligen kunna helamma henne. Underlättar nåt enormt. Nu sitter jag och pumpar också. Ammar och pumpar. Tar dubbelt så mycket tid.
Hon är i alla fall jättesnäll lilla gumman.

Har inte så mycket tid att blogga längre som ni kanske märker. Bloggen känns inte heller så viktig som den gjorde innan. Så det blir sparsammare med inlägg nu framöver.
Har bestämt mig för att fokusera 100% på Alicias matning också.

Imorgon skall jag till öron, näsa, hals på Östra. Se vad dem säger om förlamningen. Jag tycker att mitt öga har blivit lite bättre. Munnen är dock densamma.

Ha det gött allesammans.
Vi höres.

Ps. Sandra, din present kom på posten idag. Haha du är för rolig. Tack! Nu skall här målas naglar.
Puss på dig gumman.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha...varsågod!

Hoppas dom kan komma till användning ;)

Visst e dom söta?!

Pöss pöss på dig

2008-08-12 @ 20:48:57
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

aa jättesöta. och skallran kommer alicia gilla =)

2008-08-12 @ 22:00:04
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Malin

klart vi förstår du inte orkar blogga när du har annat och fokusera på. Hoppas det blir bättre med ditt ansikte och amningen. kram

2008-08-13 @ 09:16:30
Postat av: Annica

Lycka till med allt nu tjejen!

Vad glad jag blir att du har tid att måla naglarna...kanske finns en chans att jag vågar skaffa barn iframtiden nu:)

2008-08-13 @ 16:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0