Bloggtorka

Har haft lite av en bloggtorka dem senaste dagarna. Har inte haft nån lust att skriva helt enkelt.
I söndags var jag, Chrille och Alicia på Liseberg. Johan gick med oss också. Det var så packat med folk och man kunde knappt komma fram till bodarna. Jag köpte hysteriskt fina krokar till Alicia som jag skall hänga i hallen. Där skall hon få ha sina jackor och sånt. Blev typ kär i alla deras saker. Precis sån inredning som jag vill ha i hennes blivande barnrum.

I måndags var det träff med mammagruppen och sen åkte jag faktiskt till Liseberg igen. Haha. Denna gången med mamma och faster. Och i måndags var det inget folk alls nästan! Så gå en vardag kväll om ni skall dit. Hett tips!

Igår var jag och Malin i Ullared. Rekordsnabb visit för ovanlighetens skull. Vi kom ner vid 10:30 tiden och var hemma 15:30! Hittade det jag behövde och höll mig faktiskt till listan! En del julklappar till Alicia, lite kläder dock var det mesta så himla puttinuttigulligull och det tål jag inte. Det blev mest bodys och ett par strumbyxor och nya simtrosor. Till mig hittade jag en kjol och en klänning. Julaftons outfitten kirrad. Ska bara ha ett par strumpbyxor också.

Idag var det julavslutning på babyrytmiken. Vi sjöng och sen bjöd hon som leder det på fika. Imorgon är det avslutning på simningen. Ganska skönt med juluppehåll nu faktiskt från allt.

Pratade med min chef precis. Skall ut till Volvo på tisdag och hämta min julklapp. Förhoppningsvis kan lilla damen följa med. Om hon är på humör. =)
Nu skall jag äta kvällsmat.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Catrin

Asså får ni julklappar på lastvagnar?!sikken lyx!!!

2008-12-10 @ 22:36:57
Postat av: anna

aa och dyra såna med!!! i år blev det en jättefin salladsskål med bestick till, ett vinegrett kar och en linneduk och linneservetter. Nice. Plus att vi kommer ha två haha NU ska jag nana haha puss

2008-12-10 @ 22:44:18
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: elin

JO det skrev jag men jag ar en fruktansvart ironisk manniska ;) ska hem helt klart :) skot om dig! :)

2008-12-11 @ 01:06:38
URL: http://elinee87.blogg.se/
Postat av: Christin

Hi hi, så många besök på Liseberg? Mysigt! Jag brukar ta mig ner dit men i år blir det nog ingen. Får nöja mig vad som finns i Örebro :) Ha en bra dag.

2008-12-11 @ 08:03:04
URL: http://stinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Therese

hej torken

imorn ska det bli så roooooooolikt o tuuuukit.

Mina muffins blev inte nådigt maffiga. haha



syns imorgon, hoppas allt e bra med er.pösss pösss

2008-12-11 @ 18:32:54
URL: http://yppah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0