Dagen

Har haft en heldag utanför hemmet idag. Skönt. När man är mammaledig så är det lätt att lägenheten går en på nerverna. Så att komma hemifrån är skönt!
Vi började vår dag hos min faster. Alicia var på ett strålande humör och jollrade som aldrig förr. Jag och Ewa skrattade gott. Alicia bjöd till och med på ett skratt nerifrån tårna. Helt underbart! Jag fick fika hos faster i vi tjötade och skrattade med lillan!
Sen åkte jag hem till mamma och pappa. Åkte via korsvägen och jag läste nu i tidningen att det hade härjat massa trädkramare där och stoppat bilister och skit. TUR att jag inte fastnade för då hade jag flippat över. Demonstrera gärna men förstör inte min dag!
Hemma hos mamma och pappa fick jag pannkakor och vi gick en liten promenix med Alicia för att hon skulle sova middag. Men det blev bara en liten tupplur och hon tjoade och gapade hemma hos mamma och pappa också! Jag skall försöka fånga det på film och lägga ut här nån gång. Det låter helt underbart!

När vi kom hem badade lillan och det resulterade i en blöt mamma, en blöt pappa och ett blött badrum. Haha plask plask! Men å vad hon tycker att det är roligt. C busade med henne och hon skrattade gott! Helt underbar är hon vår lilla skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0