Det gör ont

Läste precis på GT.se om Ingvar Oldsberg och Björn Gustafsson som varit och hälsat på Drottning Silvias barnsjukhus och delat ut julklappar. Så fint!
Det fanns så att man kunde titta på bilder och det gjorde jag. Varför är jag så dum? Nu mår jag dåligt och det gör ont i mig när jag ser sjuka små barn. Sjuka barn över huvudtaget.
Jag är så glad och tacksam att vi fått en frisk liten flicka som mår bra och är en glad liten skit. Det är så många som inte har den turen. Det var mycket såna tankar som cirkkulerade i huvudet under graviditeten. Undrar om vi kommer få ett friskt barn. Kommer allt gå bra? Under förlossningen trakasserade jag barnmorskan med frågan "Mår bebisen bra?" Det var det enda jag brydde mig om. Skit i mig. Bara bebisen mår bra.
Och det gör hon. Och det hoppas jag att hon alltid kommer få göra. Min pärla! ♥

Jag sänder en varm tanke till alla som har det tufft där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0